KoMuNiTi GeMPaKZ: Satu Komuniti Satu Hati
Jom Register di KoMuNiTi GeMPaKZ ^_^
Borak-borak sambil berkongsi informasi.


> LAMAN PERKONGSIAN INFORMASI <
 
HomeRegisterLog in
Selamat Datang ke gempakZ. Mari join sembang-sembang disini

Share | 
 

 Blogger lucah, seks bebas, gay, lesbian semakin ramai

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Mr.PiNGu

avatar

Posts : 553
DUIT gempakZ : 1510
REPUTASI : 1
Join date : 2010-12-13

PostSubject: Blogger lucah, seks bebas, gay, lesbian semakin ramai   Mon Feb 18, 2013 6:34 am


Aku bukanlah nak buat fitnah atau adakan cerita bohong tapi korang sendiri boleh serach di internet betapa blogger-blogger runtuh moral ni telah berkembang pesat. Takde ke cerita lain lebih bermanfaat nak dikongsikan selain cerita seks yang banyaknya merupakan imaginasi sendiri.

yang tak betulnya apabila pembaca yang memang dahagakan cerita cerita berahi ni akan terus dibayang angan-angan dan ditakuti akan mendorong mereka melakukan perkara yang mereka baca tersebut.

Nanti terjadilah babak rogol la dan lain-lain yang akhirnya merosakkan diri sendiri. Ingatlah maksiat tu sedapnya kejap je, tapi dosanya berkekalan kalau tak insaf. Tapi kalau buat kebaikan walaupun penat, penat akan hilang tetapi pahala akan kekal selagimana ikhlas melakukan amalan baik. Sekian sahaja.
Back to top Go down
 
Blogger lucah, seks bebas, gay, lesbian semakin ramai
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» My Blogger Sites
» Gunung Kemukus Sragen , lokasi pesta seks sekaligus ritual cepat kaya
» KY Sesalkan Hakim Tolak Foto Oral Seks Jadi Bukti Zina Pejabat Kemenhub
» Kerusuhan Mei 1998
» Seks di surga

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
KoMuNiTi GeMPaKZ: Satu Komuniti Satu Hati :: FORUM ARCHIEVED :: KOMUNITI GEMPAKZ :: RUANGAN KHAS BLOGGER-
Jump to: