KoMuNiTi GeMPaKZ: Satu Komuniti Satu Hati
Jom Register di KoMuNiTi GeMPaKZ ^_^
Borak-borak sambil berkongsi informasi.


> LAMAN PERKONGSIAN INFORMASI <
 
HomeRegisterLog in
Selamat Datang ke gempakZ. Mari join sembang-sembang disini

Share | 
 

 Bertunang dengan isteri Orang

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Mr.PiNGu

avatar

Posts : 553
DUIT gempakZ : 1510
REPUTASI : 1
Join date : 2010-12-13

PostSubject: Bertunang dengan isteri Orang   Wed Feb 20, 2013 6:38 pm

Aku rasa memang dunia dah nak terbalik.. and aku lihat disitu yang dunia balas dunia. ada seorang artis terkenal ni memainkan perasan seorang gadis ni. kata ajak kawen last2 dengar tunang dengan orang lain.

Lepas tu dalam seminggu je putus tunang kerana tunang dia tu merupakan isteri orang??? What?? Gile ke?? hal macam ini pun dibuat main2.. inikah umat Islam sekarang tak tahu hukum main belasah je semua.. Evil or Very Mad Shocked
Back to top Go down
 
Bertunang dengan isteri Orang
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Hantu dan Roh/Arwah orang yang sudah meninggal
» Benarkah Nabi Isa DIGANTI dengan STUNTMEN...???
» Beda Hadits dengan Sunnah
» Diskusi 4 orang saksi Zina
» orang yang merugi di akhirat

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
KoMuNiTi GeMPaKZ: Satu Komuniti Satu Hati :: FORUM ARCHIEVED :: RUANGAN SUKARIA :: MUZIK & SELEBRITI-
Jump to: