KoMuNiTi GeMPaKZ: Satu Komuniti Satu Hati
Jom Register di KoMuNiTi GeMPaKZ ^_^
Borak-borak sambil berkongsi informasi.


> LAMAN PERKONGSIAN INFORMASI <
 
HomeRegisterLog in
Selamat Datang ke gempakZ. Mari join sembang-sembang disini

Share | 
 

 SERIK MAKAN AYAM

Go down 
AuthorMessage
Tomato man

avatar

Posts : 267
DUIT gempakZ : 727
REPUTASI : 1
Join date : 2010-05-25

PostSubject: SERIK MAKAN AYAM   Wed May 26, 2010 2:01 pm

Ada satu citer nie, budak laki ngan budak pompuan nie darjah 1 sekolah rendah. Diorang ni kawan baik sgt, tiap-tiap hari mak bapak diorang bekalkan ayam goreng utk makan waktu rehat. Diorg selalu makan sama2. Budak pompuan tu tanya budak laki tu...

"Awak pun suka makan ayam goreng ke?"
Budak laki..."Suka, awak?"
Budak pompuan..."Saya memg suka sgt makan ayam goreng nie"
Sampailah masuk darjah 6 mereka berada di sekolah yang sama. Tiba-tiba satu hari budak pompuan ni dah tak bawak dah ayam goreng. Budak laki tu pun tanya.
"Eh...Apasal awak dah tak bawak ayam goreng? Awak dah tak suka makan ayam lagi ke?"
"Tak boleh makan ayam lagi la, sebab bawah saya dah tumbuh bulu ayam"...
"Eh...ye ke? Cuba tengok?"
Budak pompuan tu pun selak skirt dan tarik suar dalam, dia tunjukkan bulu yang dah tumbuh kat situ.
"A'a lah memg dah tumbuh, saya pun tak nak makan ayam lagi la kalau camni"....
"Apasal lak? Awak pun dah tumbuh bulu ayam jugak ke?"
"A'a...awak nak tengok ke?"
"Nak"
Budak laki tu pun londehkan suar dia...
"Eh eh awak punya bukan bulu aje, tengkuk dan balung ayam pun dah tumbuh jugak" *&^%$...???

http://diraumiwalid.blogspot.com
lol!
Back to top Go down
 
SERIK MAKAN AYAM
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
KoMuNiTi GeMPaKZ: Satu Komuniti Satu Hati :: FORUM ARCHIEVED :: SEMBANG-SEMBANG :: RUANGAN SANTAI-
Jump to: