KoMuNiTi GeMPaKZ: Satu Komuniti Satu Hati
Jom Register di KoMuNiTi GeMPaKZ ^_^
Borak-borak sambil berkongsi informasi.


> LAMAN PERKONGSIAN INFORMASI <
 
HomeRegisterLog in
Selamat Datang ke gempakZ. Mari join sembang-sembang disini

Share | 
 

 Berapa Wang Hantaran Impian Anda?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Tomato man

avatar

Posts : 267
DUIT gempakZ : 727
REPUTASI : 1
Join date : 2010-05-25

PostSubject: Berapa Wang Hantaran Impian Anda?   Wed May 26, 2010 3:44 pm

Wang Hantaran ni ikut adab jer...tapi kalau kawin kosong je tanpa wang hantaran..macam satu kelainanan plak..jarang orang kawin tanpa wang hantaran ni...wang hantaran ni mesti masuk skali...susun kat tepak sirih ker...dalam bekas ker

Berbalik pada cerita wang hantaran ni...Kalau korang nak kawin la...berapa wang hantaran yang korang prefer patut bakal suami korang bagi kat korang tu? Biasanya pompuan tu sendiri malu nak mintak..tapi family le biasanya letak harga. Yelah, harga barang pun dah naik, patutnya wang hantaran pun naik la jugak...nak buat kenduri-kendara lagi...nak hulur kat tok imam lagi..bagi kat mak andam lagi...

Please bg pendapat r!! Jangan malu2 pompuan yer...Dah jadi bini orang nanti tugas berat menanti anda semua

Back to top Go down
 
Berapa Wang Hantaran Impian Anda?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» berapa jumlah nabi dan rasul sejak zaman adam?
» hukum memakai barang bajakan
» Video Ahok: Anda Dibohongi Alquran Surat Al-Maidah 51 Viral di Medsos
» 1 A.M Lesson Preparation Sheet : File 01
» 9 mukjizat nabi musa

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
KoMuNiTi GeMPaKZ: Satu Komuniti Satu Hati :: FORUM ARCHIEVED :: SEMBANG-SEMBANG :: NALURI INSAN-
Jump to: